Servis
Servis
Vyškolení servisní pracovníci Vám poskytnou kvalitní záruční i pozáruční servis po celé České Republice a na Slovensku.
U všech dodaných výrobků dodáme veškerou dokumentaci, která k němu náleží. Jedná se především, prohlášení o shodě o záruční list, návod v českém jazyce a daňový doklad, po zaškolení personálu certifikáty o proškolení. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z neadekvátního provozu strojů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací.
Vzniklou závadu je nutno reklamovat co nejdříve po jejím zjištění, a to buď písemně na adresu společnosti provozovatele společnosti GDA s.r.o. Kubelíkova 1224, Praha 3, 130 00 nebo e-mailem na adrese: info@g11.cz.
V písemném oznámení reklamace musí být uvedeny zjištěné vady, tzn. Je třeba uvést jak se závada projevuje. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit fakturu či dodací list zboží, jehož vady jsou reklamovány.
Případnou reklamaci se samozřejmě budeme snažit vyřídit co nejrychleji - během několika málo dnů.
Záruka a prodloužená záruka
Záruční lhůta na přístroj je 2 roky, na příslušenství 6 měsíců, přičemž na některé modely je tato záruka prodloužená.
Ochrana osobních dat
Abychom Vám mohli poskytnout některé naše služby potřebujeme znát někdy i Vaše osobní data (financování projektů a podobně). Podle zákona o ochraně osobních dat s nimi nebude nakládáno jiným způsobem, než pro vyřízení Vaší objednávky. Tato data nebudou také poskytována třetím osobám, reklamním, marketingovým, ani jiným obdobným společnostem.