Servis
Vyškolení servisní pracovníci Vám poskytnou kvalitní záruční i pozáruční servis po celé České Republice a na Slovensku.
U všech dodaných výrobků dodáme veškerou dokumentaci, která k němu náleží. Jedná se především, prohlášení o shodě o záruční list, návod v českém jazyce a daňový doklad, po zaškolení personálu certifikáty o proškolení. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z neadekvátního provozu strojů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací.
Vzniklou závadu je nutno reklamovat  co nejdříve po jejím zjištění, a to buď písemně na adresu společnosti provozovatele společnosti GDA s.r.o. Kubelíkova 1224, Praha 3, 130 00 nebo e-mailem na adrese: info@g11.cz.
V písemném oznámení reklamace musí být uvedeny zjištěné vady, tzn. Je třeba uvést jak se závada projevuje. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit fakturu či dodací list zboží, jehož vady jsou reklamovány.
Případnou reklamaci se samozřejmě budeme snažit vyřídit co nejrychleji - během několika málo dnů.
Záruka a prodloužená záruka
Záruční lhůta na přístroj je 2 roky, na příslušenství 6 měsíců,  přičemž na některé modely je tato záruka prodloužená.

Ochrana osobních dat
Abychom Vám mohli poskytnout některé naše služby potřebujeme znát někdy i Vaše osobní data (financování projektů a podobně). Podle zákona o ochraně osobních dat s nimi nebude nakládáno jiným způsobem, než pro vyřízení Vaší objednávky. Tato data nebudou také poskytována třetím osobám, reklamním, marketingovým, ani jiným obdobným společnostem.

Přidat na Linked IN Přidat na Facebook Tweet This Přidat na Delicious Odeslat do Digg Stumble This